General Mobil Discovery incelemesi
En baştan söyleyeyim arkadaşlar bu konuyu ticari amaçla yazmıyorum. Bu cihazı kendim kullandım. Almayı düşünen arkadaşlara iyi niyetli bir bilgilendirmedir.
General Mobile Discovery ülkemizde son bir yıldır fiyatının uygun olması nedeniyle en çok satan cihaz denilebilir.
Fiyatı çok cazip geldiği için fazka düşünme ve araştırma ihtiyacı duymadan alıyoruz. Oysa 2 dk bi göz atsak nete bi dünya şikayet var.
Telefon distbiretör garantisi kapsamında ve garantisi tam bir rezillik cihazın soket girişini çok dandik yaptıkları için ilk 3 ay içinde bozuluyor. Garanti ike görüşüyoruz 50 tl para istiysor. Ne anladım ben bu garantiden.
Trt vergisi ödememek için radyo yok cihazda sonradan kendimiz indiriyorsunuz çokta kullanışlı olduğu söylenemez.
Cihaz çok donma yapıyor, güncellemesi ayrı dert ve şarj yönünden çok sıkıntı çıkarıyor.
Telpa garantisinde telpa ayrı sıkıntı çıkarıyor. Şikayetlere bir örnek ;
Eyüp K. isimli kullanıcı:
Telpa Arıza Tespit Edemediler Ama 180 TL İstediler.
Eyup K. | 10 Aralık 2014 11:39 General Mobile marka telefona sahibim. Bozuldu. Telefonum garanti süresi içinde olduğundan Telpa ya göre. Tam 7 sefer ya da 8. Her seferinde başka sorunlar meydana geldi. Ama hiçbir zaman tam düzeltilemedi. Hatta daha da arttı sorunlar. En sonu öyle bir şey söylediler ki çıldırdım.
Arıza tespit edemedik. Siz arızayı bize ispat edin. Video ya çekin dediler. Yani ben yalan söylemiş oluyorum. Böyle hakaret daha önce yaşamamıştım. Telefonum hala arızalıdır. Arıza tespit edemedikleri telefona 180 TL para nasıl çıkartılabilir? Bıktım. Git gel yol param 100 TL oldu. İşimden de kaç kere izin almak zorunda kaldım. Artık kızgınım.
Anlıyorsunuz değil mi ben bir kere bu hataya düştüm sizleri uyarıyorum. Gerisi size kalmış...
Bu şikayete ve diğer şikayetlere bakmak için şikayetvar.com
Şarj ile ilgili https://www.sikayetvar.com/firma/detay/general-mobile
Posted via Blogaway
Etiketler: discovery, discovery nasıl, şarj soketi, telpa
0 Yorum:
Yorum Gönder
Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]
<< Ana Sayfa